نماینده مردم یزد و صدوق در بازدید از بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه رهبر یزد:

شما در طول یکصد سال فعالیت، با حفظ کیفیت محصولات خود به اعتبار و خوشنامی یزد و یزدی ها افزودید.

یزدفردا:در آستانه یکصدمین سال فعالیت بنگاه شیرینی سازی رهبر و شرکاء مهندس اولیاء ضمن بازدید از بنگاه شیرینی سازی با مدیران و جمعی از کارکنان این مؤسسه دیدار نمود .
مهندس اولیاء در جلسه ای با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره این بنگاه اظهار داشت : شما در طول نزدیک به یکصد سال فعالیت ،با حفظ کیفیت محصولات خود به اعتبار و خوشنامی یزد و یزدی ها افزودید.
وی حفظ عنوان این مؤسسه در تولید با کیفیت شیرینی های یزدی را سرمایه ای بزرگ برای مؤسسان و متولیان این بنگاه و شهر یزد دانست که باید همچنان پایدار بماند. مهندس اولیاء بهبود و ابداع در روش های بسته بندی متناسب با سلایق روز مردم و عرضه شیرینی یزد در تمام کشور که معرف سوغات این استان است را مورد تاکید قرار داد.
نماینده یزد و صدوق با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بنگاه رهبر یاد مؤسس این واحد تولیدی را گرامی داشت و لوح تقدیری را اهداء نمود که در قسمتی از این لوح آمده است:
سلام علیکم
نیت خیر و یک قرن تلاش صادقانه ، متعهدانه و سرآمد مرحوم مؤسس ، مدیران و کارکنان شریف آن بنگاه یکی از وجوه برجسته درخشان از هنر و اعتبار دیرینه یزد و یزدی هاست.
قدردانی و سپاسگزاری از این سرمایه بزرگ معنوی و اقتصادی را وظیفه خود دانسته از خداوند متعال می خواهم با تداوم این تلاش ها و تعالی جوئی ارزشمندی که در آن مؤسسه به اثبات رسیده است ، راه پر شکوه طی شده به نحو احسن و با توسعه کمی و کیفی محصولات در مقیاس ملی و بین الملی استمرار یابد انشاءالله

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا